חשד שמאבטחים באומן 17 תקפו אדם שרק ניסה להגיע לעסק שלו: ״פירקו עליי עצבים כאילו הייתי שק חבטות״

בן 25, שסובל מפציעות וחבלות פנימיות בכל חלקי גופו, טוען כי הותקף ללא סיבה ע"י מאבטחים של מועדון בת"א, לאחר שניסה לגשת לבית העסק שלו שנמצא בסמוך


10874

בלעדי: בר יונה, בעל עסק להפקות אירועים והשכרת ציוד ברחוב אברבנאל בת״א, באותו הרחוב בו שוכן גם מועדון האומן 17. כבר תקופה שבימי שיש, אנשי המועדון סוגרים את הרחוב ובכך מונעים מהמתלונן לעבוד ולהגיע עם רכבו לבית העסק שלו.

בליל שישי האחרון בסביבות השעה 01:40 בלילה הגיע בר לרחוב על מנת להביא ציוד ללקוח מהעסק שלו ונתקל במחסום של האבטחה. הוא ביקש להיכנס לרחוב והם סירבו וענו "לא מכירים שום עסק שלך ברחוב". בר לא וויתר יצא מהרכב הזיז את המחסום ונכנס לעסק שלו.

על פי התיעוד שהגיע לידי מה הלו"ז, כשיצא יונה מרכבו, ראה את המאבטח שפגש בכניסה מגיע לכיוונו, ביחד עם עוד 2 מאבטחים. אחד המאבטחים ללא כל הכנה מוקדמת החל לתקוף אותו ונתן לו אגרוף לפנים ומכות בכל חלקי גופו, גם המאבטח בכניסה נכנס לתמונה והיכה אותו. "המאבטח השלישי עמד, הסתכל ולא עשה כלום", הוא אומר לאתר מה הלוז.

"קמתי היום חבול מפוחד ואיני יכול להתקרב לעסק שלי, הייתי שק חבטות של מאבטחים שחיפשו לפרוק את הכעס שלהם עליי", סיפר בר יונה לחדשות מה הלו"ז, "אתמול אני הייתי הקורבן מחר זה יכול להיות כל אחד שלא יבוא בטוב בעין למאבטחים האלה. האבטחה של האומן 17 מנעו ממני להיכנס אל העסק שלי בעזרת אלימות הפחדה כוחניות ואלימות קשה, אני מרגיש מושפל".

ממשטרת ישראל נמסר לאתר מה הלו"ז: "בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה, נפתחה חקירה המתנהלת בימים אלו. חסימת הכביש במועדים ספציפיים נעשית לשם שמירה על שלומם וביטחונם של באי המקום".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות