סיימון לבייב, אביב ראובן ואריה דרעי

כוכב הרשת תוקף: "דרעי שר האוצר? כבר עדיף סיימון לבייב"

אביב ראובן, אחריו עוקבים מאות אלפי ישראלים, תוקף את כוונתו של נתניהו למנות את יו"ר ש"ס לשר האוצר


סיימון לבייב, אביב ראובן ואריה דרעי
1268

כוכב הרשת והשחקן אביב ראובן, אחריו עוקבים כ-800 אלף ישראלים ברשתות החברתיות השונות ושלרוב תומך בבנימין נתניהו, תוקף הערב את כוונתו של ראש הממשלה המיועד למנות את יו"ר ש"ס, אריה דרעי, לשר האוצר.

בפוסט שהעלה הערב לרשת, כתב ראובן, שבין היתר מצטלם בימים אלה לעונה החדשה של הסדרה "השוטרים": "אני ימין בכל רמ״ח איבריי אבל לא מבין איך זה שדרעי מבקש את תיק האוצר, טוב שסיימון לבייב לא מבקש את התפקיד", והוסיף "אם זה קורה, אני עובר לתאילנד – ולא כיף בתאילנד! עוד לא התאוששו שם מהקורונה אפילו אבל לפחות אתה עושה "פוט מסאז'" בזמן שגונבים אותך".

בוואלה ניוז דווח כי היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה הבהירה הבוקר (ראשון) במכתב שנשלח ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו כי ניתן להטיל קלון על מי שנגזר עליו עונש מאסר על תנאי. לכן, על פי עמדתה, יו"ר ש"ס אריה דרעי לא יוכל להתמנות לשר, אך יוכל לכהן כחבר כנסת. בנוסף, בהרב מיארה העבירה את ההכרעה בנושא לוועדת הבחירות המרכזית, והוסיפה כי הייעוץ המשפטי לממשלה כבר נדרש לסוגיה בעבר, והחזיק באותה העמדה.

עוד דווח כי על פי גורמים בש"ס, אין כוונה לפנות בשלב זה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית כדי לדון בשאלת הקלון כי "מדובר בתשובה ידועה מראש". לדבריהם, הכוונה היא לקדם את החוק שהגיש חבר הכנסת משה ארבל שיבהיר כי שאלת הקלון תהיה רלוונטית רק במקרה של מאסר בפועל ולא במקרה של מאסר על תנאי, כמו זה שנגזר על דרעי.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות