מאבק ציבורי נרחב. גיא לרר

מאבק הצינור נושא פרי: "ירידה במחזור שבועי של 12 מיליון שקל ליוניליוור. זה מה שאתם רוצים מחר תנובה?"

"בקצב שנתי מדובר בירידה של מאות מיליונים": גיא לרר מדווח כי מכירות קורנפלקס וכריות נחתכו בכמעט חצי ומבקש מהציבור "גב" להמשך המאבק


מאבק ציבורי נרחב. גיא לרר
1466

נראה שהמאבק נגד יוקר המחיה שמובילה תוכנית "הצינור" של גיא לרר, ש"הדליקה" חרם צרכנים, גרם לפגיעה לא קלה בהכנסות חברת "יוניליוור".

"נתונים די מטורפים חושפים מה עובר על יוניליוור מאז שהסתכסכה עם הציבור והרשתות", חשף אמש (שני) לרר והוסיף, "ירידה במחזור שבועי: 12 מיליון ש״ח, קצב שנתי של מאות מיליונים". עוד ציין לרר כי מחזור החברה הכולל נחתך ב-27 אחוז ו"קורנפלקס וכריות נחתכים בכמעט חצי". עוד ציין לרר כי "ברשתות מדווחים שהציבור לא מתלונן", והוסיף רמז לחברות אחרות, "זה מה שאתם רוצים מחר תנובה?".

"הקרב נגד תנובה נפתח"
תוכנית הצינור בערוץ רשת 13, אותה מגיש לרר ועורך אדם שפיר, מנהלת בתקופה האחרונה מאבק ציבורי נגד עליות המחירים בשוק המזון, שמתמקד בחברות ספציפיות, להן נתח שוק גדול, שמעוניינות להעלות מחירים לצרכן. "הקרב על עליות המחירים של תנובה נפתח", הודיע לרר לפני מספר שעות, "אחרי שהתגלה הבוקר בכלכליסט שבזמן שהתבכיינה לנו שאין לה ברירה, תנובה הסינית גזרה מאות מיליונים בדיבידנד רק השנה – הצלחנו לשכנע חלק מרשתות השיווק להגיד לא להעלאת המחירים שלה למרות כל הקשיים".

"כרגע שופרסל תסרב לתנובה באופן גורף. רמי לוי לא יעלה מחר ומאמין שאפשר להגיע להסדר", על פי מגיש הצינור, "רשת יוחננוף הצטרפה באומץ רב למרות שזה ארוע לא פשוט מבחינתה. נעדכן על רשתות נוספות שיצטרפו. בהמשך גם נשקול יחד צעדים דוגמת אלו שנקטנו במרד הפסטה נגד אסם ובמרד הטונה נגד דיפלומט. הסיבה שהרשתות הולכות על המהלך המטורף הזה היא אחת בלבד: אתם! הם הרגישו את הרוח הגבית שנתנו להם בסיפור יוניליוור. ראו שלא התלוננו על חוסרים ושקנינו את התחליפים".

"כאן זה הולך להיות הרבה יותר קשה. החוסרים הרבה יותר משמעותיים. אבל אם ניתן להם גב, נגיע להישגים. הם חייבים להרגיש את זה. אתם איתנו?", סיכם לרר בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות.

"הציבור לא מתלונן". אילוסטרציה

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות