חדשות 13: מסתמן שמירי רגב היא שרת החינוך הבאה של ישראל

העיתונאית מוריה אסרף וולברג מדווחת כי הולכים וגוברים הסיכויים שרגב תמונה לשרת החינוך, זאת לאחר שיועדה תחילה לשוב למשרד התחבורה


1320

בחדשות 13 מדווחים כי בליכוד ממתינים שראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו יסיים את המשא ומתן עם השותפים הקואליציונים, ויתפנה לחלק את המשרדים הנותרים בין חברי מפלגתו. על פי הדיווח, מתמונת המצב המסתמנת הבוקר (שלישי), נראה כי על אף ההתנגדות הפנימית בליכוד, שגריר ישראל בארצות הברית לשעבר רון דרמר ימונה לשר החוץ.

עוד דיווחה כתבת חדשות 13, מוריה אסרף וולברג, כי בהתאם לפיצוי המסתמן שתקבל ש"ס, הכולל את איחוד תיק הפנים עם תיק התחבורה בתמורה לוויתורו של אריה דרעי על שר האוצר, הולכים וגוברים הסיכויים שמירי רגב תמונה לשרת החינוך, זאת לאחר שיועדה תחילה לשוב למשרד התחבורה. האלוף במיל' יואב גלנט ימונה ככל הנראה לשר הביטחון, ואילו יריב לוין ייכנס למשרד המשפטים. ח"כ אלי כהן צפוי להתמנות לשר הכלכלה.

בחדשות 13 ציינו כי במידה וש"ס לא תקבל בסופו של דבר את משרד התחבורה, כל סבב חלוקת התיקים עשוי להשתנות, שכן במקרה כזה רגב תמונה ככל הנראה לשרת התחבורה ובהתאם יימשך משחק הכיסאות. אמיר אוחנה נותר המועמד המוביל להתמנות לתפקיד יו"ר הכנסת, וניר ברקת מועמד לתפקיד שר האנרגיה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות