"תביאו לי משטרה": סערה בדיון התביעה ההדדית של יאיר נתניהו וסתיו שפיר

בנו של יו"ר הליכוד הורחק מהאולם במשפט הדיבה ההדדי מול חברת הכנסת לשעבר


476

בית המשפט בתל אביב דן בתביעות ההדדיות בין יאיר נתניהו לחברת הכנסת לשעבר

כתב כאן 11, אמוץ שפירא, דיווח כי הדיונים הגיעו לעיתים לחילופי דברים בוטים בין הצדדים, כאשר נתניהו התעמת עם בית המשפט והוצא כמה פעמים מהאולם.

על פי הדיווח בחדשות 11, נתניהו אמר כי בשבילו זה עוד יום ששופכים את דמו. "גוררים אותי בזפת ונוצות, אני לא בובת וודו. אני בן אדם", אמר. בנוסף טען בנו של יושב ראש הליכוד כי לשפיר יש בעל מליארדר וכי היא "מבזבזת את זמנו של בית המשפט". הוא אמר כי "עם הכסף שלה היא הייתה יכולה לקנות דירות ברוטשילד לכל העניים בישראל".

על פי האתר של כאן 11, שפיר התייחסה בדבריה לטענה של נתניהו כי היה לה בן זוג ערבי ואמרה כי אין בכך פסול, אך זה שקר וניסיון להכפיש אותה. לאחר הדיון כתבה בציוץ בטוויטר: "העובדה שלאיש הזה יש השפעה עמוקה על קבלת ההחלטות בבית ראש הממשלה צריכה להדאיג כל אזרח. לאלימות והשקרים שלו, ולהטרדה העקבית של נשים במטרה להרחיק אותנו מהזירה הציבורית – לזה חייבים ואפשר לשים סוף".

על פי הידוע מפרסומי כאן 11, חברת הכנסת לשעבר הגישה תביעה נגד נתניהו על סך 260 אלף שקלים בעקבות ציוצים שהם תקף אותה. בין היתר כתב אז נתניהו על שפיר: "תלכי לאיזה כפר, תתאסלמי ותעזבי אותנו בשקט". מנגד, בנו של יושב ראש הליכוד תבע משפיר פיצויים לאחר שכתבה עליו בפייסבוק: "בנו של ראש הממשלה שהתחנך בדרכו (ומתבטל מכספנו). הפה של הבן, המורשת של האב".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות