לאחר "סערת סרטון אסון מירון": ליהיא גרינר תשחק צעירה חרדית בסדרה חדשה של הוט

פליטת האח הגדול שעוררה סערה בעקבות סרטון שנוי במחלוקת שהעלתה לרשתות החברתיות לאחר אסון מירון, לוהקה לסדרה "חאנשי"


803

אחרי "האח הגדול" ו"הישרדות", כוכב הריאליטי ליהיא גרינר, חוזרת למסך בתפקיד משחק ראשון בתפקיד אישה אמריקאית בסדרה החדשה "חאנשי", שתשודר ללקוחות "הוט", והתראיינה השבוע למעריב. על פי הראיון, הסדרה העוסקת בחרדית צעירה ומאורסת מברוקלין, בשם חאנשי, שמחליטה לעלות לישראל ולממש את הפנטזיות המיניות שלה עם גברים ישראלים. בדיווח במעריב ציינו כי גרינר משחקת את דודתה שמנסה להחזירה לברוקלין.

כזכור, אשתקד, כוכבת הריאליטי "התסבכה" לאחר האסון בהר מירון בעקבות סרטון שהעלתה, בו היא אומרת: "משוגעים מה קרה, הלכתם להתפלל – וואו, התפללתם יפה מאוד. תראו מה עשיתם. דרכתם על אנשים", אמרה והוסיפה, "כולם כמו סרדינים. תראו מה קרה, מה עשיתם. רצחתם אנשים, דרכתם על אנשים. מה זה? זה פסיכי, זה חולני".

עוד אמרה גרינר בזמנו: "כל הגברים החרדים האלו, מה זה? מה זה? לא ראיתי חיות כאלה סורי, רצחתם אנשים. שמעתי שעושים איזה אבל עולמי ביום ראשון, על טמטום, אשכרה על טמטום. זה פאקינג טעות. אנשים עלו על אנשים. מלא מלא חשבו וידעו שזה יקרה וזה קרה. אז איפה הביטחון? איפה האנשים? פשוט ביזיון. עצוב ועלוב".

בעקבות האירוע, גרינר חטפה ביקורות של אלפי גולשים, בעקבותיהם החליטה להסיר את הסרטון שפרסמה ולכתוב התנצלות. לאחר מכן גרינר "השביתה" את חשבון האינסטגרם שלה אך כעבור זמן מה, חזרה להתנהל ברשתות החברתיות כרגיל.

על פי מעריב, במהלך הראיון נשאלה גרינר מה דעתה על הממשלה החדשה וזו ענתה כי "הזיה, לא מתאימים לשמור על הביטחון".

באירוע של הסדרה חאנשי, לשאלה 'איך היה לשחק מישהי חרדית?' ענתה גרינר כי "לא הרגשתי כל כך מוזר, אני יהודייה, ישראלית, מסורתית. אני מבינה את ענייני הדת. אני לגמרי מחוברת, אבל אני אף פעם לא התלבשתי עם הכל, הפאה, וכולי מכוסה וצנועה".

לשאלה של כתב מעריב, "איך היה לשחק מישהי חרדית?" ענתה גרינר כי  "לא הרגשתי כל כך מוזר, אני יהודייה, ישראלית, מסורתית. אני מבינה את ענייני הדת. אני לגמרי מחוברת, אבל אני אף פעם לא התלבשתי עם הכל, הפאה, וכולי מכוסה וצנועה".

הכתב המשיך ושאל "היה לך איזה סיפור עם החרדים, שדיברת על אסון מירון, ונוצרה איזו סערה?", ופליטת הריאליטי ענתה כי "זה נרגע. כולנו היינו מאוד אימפולסיביים, אנשים לקחו אותי למקום אחר, הם הבינו אותי כמו שהם רצו. אבל זה נרגע, ברוך השם. עובר מהם, שוכחים מהם".

עוד שאל המראיין של מעריב את גרינר "כולנו מכירים את הדעות הפוליטיות שלך. בראיון שערכתי איתך, אמרת שנתניהו לא צריך לקבל חסינות אלא צמיד וטו. מה את אומרת על תוצאות הבחירות האחרונות", וזו ענתה: "אני פשוט מקווה שיהיה בסדר. כרגע כל מה שקורה בכנסת – שום דבר לא נסגר, אנחנו סתם מדברים דברים באוויר, בדיוק כמו שהם מדברים באוויר שם. אני מקווה שיש אנשים מאוד ספציפיים שלא ראויים לקבל תפקידים מסויימים, זה כזה הזייה כזה, אם זה לנהל את הכסף של המדינה, אם זה להיות אחראי על המדינה. זה שני הדברים הכי חשובים לנו במדינה, ואני לא יודעת… זה מלחיץ. אני מקווה שזה סתם החרדות שלי".

לשאלה "האם יש חשש שהילדים שלך יצטרכו לגדול במדינה שלא יהיו בה מצעדי גאווה, שלא יהיה חופש לקהילה הגאה, בכל מיני דרכים", היא השיבה: "אני חושבת שזו טעות שלא יהיה חופש. אנחנו חיים בעולם די פתוח, אנחנו מדינה פתוחה מקבלת, אנחנו מדינה של תיירות, אנחנו צריכים את התיירים האלו, ואני לא חושבת שנוותר על מצעד הגאווה. זה אחד האירועים הכי גדולים במדינה שלנו שמביאים אנשים לבזבז כאן, וכל התיירות והמלונות. אין מצב, ישראל לא עד כדי כך מטומטמת. הם סתם רוצים לעצבן כדי שכל הגייז וכולם יתחילו לעשות רעש. אבל הכל יהיה בסדר. ואם לא יהיה בסדר, אני אדאג שיהיה בסדר".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות