אייל רביד, מנכ"ל ובעלי רשת ויקטורי | צילום: גל תקשורת

אייל רביד: "אם אגלה שתנובה באמת מוכרת ברשות הפלסטינית ב-18% פחות לעומת ישראל – בויקטורי זה יהיה 20% פחות"

בעל השליטה ומנכ"ל קבוצת ויקטורי, מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בישראל: "שופרסל חיפשה להיות רובין הוד ומה קיבלה?"


אייל רביד, מנכ"ל ובעלי רשת ויקטורי | צילום: גל תקשורת
1164

מנכ"ל ובעלי רשת ויקטורי, אייל רביד, התייחס לתחקיר תוכנית "הצינור" שמגיש גיא לרר, שצפוי להתפרסם הערב, ממנו עולה כי ברשות הפלסטינית, מוצרי תנובה נמכרים ב-18% פחות לעומת ישראל לכאורה.

על פי הדיווח באייס, בראיון ל'שש עם אמנון לוי' ברשת 13 אמר רביד כי "תרשה לי לא לענות לנוגה על הטענה שאני הפלתי את המאבק בתנובה. אף אחד לא עומד בפרץ, יש בסך הכל שתיים וחצי מחלבות בארץ, תנובה מחזיקה חצי מהתוצרת, 30% לשטראוס, אם אין 50% מהסחורה מה תשים במקררים? במבה?".

עוד אמר רביד בראיון לרשת 13, על פי אייס, כי "שופרסל חיפשה להיות רובין הוד ומה קיבלה? מזה שהיא פגעה בצרכנים שלה והעובדים שלה. אני לא פה לפגוע לא באלה ולא באלה. אתם עיתונאים של התקשורת, לי יש עסק של 3,000 עובדים, אני לא בטוח שהעבודה שלכם מבינה את שלי". רביד המשיך: "מה זה להיכנע? שלחו לי צבא? אתה לא יוצא כקמעונאי למלחמה בקרב אבוד מראש, למה אצא כדי להפסיד? אני יצאתי לבד ולא מכיר אף אחד. מכיר את ויקטורי ואת העסק שלי. יודע מתי אני יכול לנצח ולתנובה זה הפסד מראש".

במהלך הריאיון, אייל רביד התייחס גם לתחקיר של תוכנית הצינור, ממנו עולה כי ברשות הפלסטינית אותם מוצרים נמכרים בפחות כסף לכאורה: "הנחה ברשות הפלסטינית של 18%? אני לא מאמין לזה, זה מרגיז מאוד. אני לא מאמין למה שכתוב, אני מאמין רק למה שאני רואה. אני אבדוק את זה ואגיע לאמת. אם הם מוכרים שם ב-18% פחות, בויקטורי זה יהיה ב-20% פחות".

מאבק ציבורי נרחב. גיא לרר

תחקיר הצינור: בזמן שתנובה מעלה את מחיריה בישראל כי 'אין לה ברירה', השוק הפלסטיני זוכה לעד 18% הנחה קבועה

כזכור, העיתונאי גיא לרר יצא למאבק ציבורי נרחב נגד העלאת מחירי המזון בישראל.

מוקדם יותר היום פרסמה מערכת תוכנית הצינור של ערוץ רשת 13 ברשתות החברתיות כי "צפו הערב במהדורה המרכזית בחדשות 13. אתם מבינים? בזמן שתנובה אומרת לנו שאין לה ברירה אלא להעלות 4.7%, לרשות הפלסטינית היא מספקת ב-12 עד 18% הנחה קבועה! אותה סחורה. באותן עלויות. והרשות קונה בעשרות מיליונים בחודש. למה שלא תקנה? חשוב לציין, אין קשר לעלות התשומות ברשות. זה המחיר שבו תנובה עצמה מוכרת למפיץ הראשי, ממש כמו שהיא מוכרת לשופרסל או רמי לוי. אתם מבינים מה שווים התירוצים שלהם? אתם מבינים למה אנחנו עדיין העם הכי פראייר בעולם? אתם מבינים שעד שלא נזעק קול זעקה נגד כל מי שחולב אותנו, שום דבר לא ישתנה?".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות