בחירות 2023: תם עידן חיים צורי בקרית מוצקין?

על פי סקר שערך 'מכון סמית' יש שוויון בתמיכת התושבים בין ראש העיר חיים צורי לראש האופוזיציה ציקי אבישר. על פי הסקר שניהם זוכים ל41% תמיכה


1361

האם אחרי כשלושים שנה שנים יהיה שינוי בשלטון העיר קרית מוצקין? סקר דרמטי בקרית מוצקין: סקר שערך מכון סמית, בהזמנת סיעת רוח חדשה במוצקין, מנבא שוויון בין יו"ר האופוזיציה ציקי אבישר לראש העירייה המכהן חיים צורי, כאשר כל אחד מהם זוכה, על פי הסקר, ל-41 אחוזי תמיכה.

באתר כלבו דווח כי על השאלה – באיזו רשימה תבחרו למועצת העיר, אילו הבחירות היו מתקיימות היום, השיבו 31 אחוז שיבחרו במוצקינטו של חיים צורי לעומת 29 אחוז שהשיבו כי יתמכו ברוח חדשה במוצקין של אבישר. לדברי עורכי הסקר, חלה ירידה בתמיכה במוצקינטו של צורי (שבסקר מאי זכתה ל-33 אחוז) ועלייה בתמיכה ברוח חדשה של אבישר (שזכתה במאי ל-26 אחוז), אולם הם מדגישים, כי להבדלים אלו אין משמעות סטטיסטית.

עוד דווח כי על השאלה – באיזו רשימה תבחרו למועצת העיר, אילו הבחירות היו מתקיימות היום, השיבו 31 אחוז שיבחרו במוצקינטו של חיים צורי לעומת 29 אחוז שהשיבו כי יתמכו ברוח חדשה במוצקין של אבישר. לדברי עורכי הסקר, חלה ירידה בתמיכה במוצקינטו של צורי (שבסקר מאי זכתה ל-33 אחוז) ועלייה בתמיכה ברוח חדשה של אבישר (שזכתה במאי ל-26 אחוז), אולם הם מדגישים, כי להבדלים אלו אין משמעות סטטיסטית.

מהסקר עולה כי 60% מהנשאלים בעד הגבלת הקדנציות לראש העירייה (עד שלוש קדנציות) ו-32 אחוז נגד ההגבלה.

כתבת כלבו, מיכל גילת, דיווחה כי מניתוח כללי של תוצאות הסקר האחרון עולה, שבהשוואה לסקר מאי 2022, מעמדו של צורי נחלש, ואילו מעמדו של אבישר השתפר. עם זאת, חשוב להדגיש, כי שביעות הרצון מהעירייה נשארה גבוהה. "נראה אפוא שהירידה בתמיכה בחיים צורי היא אישית ולא קשורה באופן ישיר לתפקוד העירייה", מסכמים עורכי הסקר.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות