ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין

חגיגת ג'ובים בעיריית בני ברק? משרד הפנים ביקש הבהרות מראש העיר

חבר מועצת העיר שפנה למשרד הפנים בנושא: "בזמן שתושבי בני ברק קורסים מהנטל הכלכלי, בעירייה עסוקים בתפירת ג’ובים"


ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין
1019

משרד הפנים הורה לאחרונה לראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, להשיב על שורת טענות חמורות – בנוגע לעשרות מינויי בכירים והקמתם של אגפים חדשים, שבצעו לטענת חבר המועצה יעקב וידר בחטף ובניגוד לחוק, בתוך פחות משנה לבחירות המקומיות – כך דווח באתר חרדים 10.

עוד דווח בחרדים 10, כי לפני כן פנה חבר מועצת העיר וידר למשרד הפנים, באמצעות עורך דינו נתנאל רוזנשטיין, ודרש שמשרד הפנים יתערב ויורה על עצירתם של "שורת מינויים תמוהים בעיריית בני ברק" – בהם עשרות מנהלי אגפים חדשים, שעלותם ועלות האגפים החדשים שיוקמו בעבור חלקם מגיע לעשרות מיליוני שקלים.

מספרם הכולל של גל מינויי הבכירים מהווה תוספת של 40% ממצבת מנהלי האגפים הקיימת בעיריית בני ברק.

בפנייתו בסוף למשרד הפנים טען וידר: “מדובר בחלוקת הטבות ותופינים למקורבים בחטף פחות משנה לפני הבחירות המקומיות וכי המינויים בוצעו בחטף ובניגוד לחוק” והוא דרש ממשרד הפנים “לעצור מיידית את חגיגת הג’ובים הלא חוקית שעלותם הכוללת היא עשרות מיליוני שקלים מכספי תושבי בני ברק”.

במהלך הדיון במועצת העיר זעם חבר המועצה מהליכוד על ההתנהלות העירונית ואמר: “עסקני העירייה מנותקים לגמרי – בזמן שתושבי בני ברק קורסים מהנטל הכלכלי, בעיריית בני ברק עסוקים בתפירת ג’ובים ותופינים למקורבים בעלות של עשרות מיליונים מכספי התושבים, אעשה הכל כדי לעצור את העושק מהציבור”.

הוא הוסיף: “זה מסריח מאד! אין שום סיבה למינויים האלו” וטען כי זו “דריכה על הפרצוף של התושבים!”.

עיריית בני ברק | צילום: aviad2001

אברהם רובינשטיין (64) הוא ראש עיריית בני ברק משנת 2018 ומזכיר מועצת גדולי התורה של דגל התורה. בעבר כיהן בתפקידי סגן וממלא מקום ראש עיריית בני ברק. רובינשטיין היה מקורב לרב חיים קניבסקי ז"ל והוא זה שהמליץ על רובינשטיין כמועמד להחליף את ראש העיר הקודם שהתפטר.

בבחירות שהתקיימו ב-30 באוקטובר 2018 קיבל אברהם רובינשטיין כ-82% מהקולות ונבחר לראשות עיריית בני ברק. הוא נכנס לתפקידו והתיישב על כיסא ראש העיר בני ברק ב-20 בנובמבר 2018.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות