אלי לוי, יבגני זרובינסקי (צילום פייסבוק/ אלי לוי, מרים משולם)

דובר משטרת ישראל: "יבגני זרובינסקי חזק יותר מהטלוויזיה"

אלי לוי, דובר המשטרה, בפרגון לאיש התקשורת, יבגני זרובינסקי, וזאת למרות העימות שהיה בין השניים: "יש היום מובילי דעת קהל שהם הרבה יותר חזקים מטלוויזיה ורדיו – אין מה לעשות"


אלי לוי, יבגני זרובינסקי (צילום פייסבוק/ אלי לוי, מרים משולם)
400

אתר אייס מדווח כי למרות העימותים בעבר בין דובר המשטרה, אלי לוי, ובין איש התקשורת והיועץ האסטרטגי, יבגני זרובינסקי, הפעם לוי פרגן לאיש התקשורת באשר לכוחן של הרשתות החברתיות מול הטלוויזיה.

"היום בעידן הרשתות החברתיות, אתה לא צריך שהצילום של היחידה המיוחדת שרצה בדיזנגוף יהיה ב-12 או ב-13", אמר לוי, "כי מספיק שיבגני, יש לו 450 אלף עוקבים באינסטגרם, אם הוא מעלה אותו – תם הטקס. יש היום מובילי דעת קהל שהם הרבה יותר חזקים מטלוויזיה ורדיו – אין מה לעשות".

כזכור, בין השניים התפתח עימות בסוף שנה שעברה, וזאת לאחר שדובר המשטרה התארח באולפן ערוץ 14 וקיבל שאלות קשות מזרובינסקי, ואף האשים את לוי – כתב חדשות 13 לשעבר – שכשהפך לדובר המשטרה ביקש מהכתבים לפנות אליו רק במייל ויצא נגדו, והעימות בין השניים הגיע לטונים צורמים.

רב ניצב שבתאי עם נצ”מ אלי לוי בהענקת הדרגה (צילום: דוברות המשטרה)

על פי אתר החדשות אייס, זרובינסקי אף האשים את לוי שבעקבות העימות הפסיק ערוץ 14 לזמן אותו לתכניות ושהוא לא יחזור יותר לערוץ: "מסתבר שאחרי הריאיון עם דובר המשטרה אלי לוי, שחשב שהוא מגיע לפינת ליטוף, הוא התקשר לכל אדם אפשרי בהנהלת הערוץ, טען שלא ישתף איתם פעולה וש-'זה לא בסדר מה שיבגני עשה לו כי הוא עוזר להם הרבה', והיום נדהמתי לשמוע שיש הוראה ש'לא לקרוא לי כרגע לתוכניות ושאצא להפסקה' מודיע כאן שגם אחרי הפסקה לא אחזור לערוץ שלא באמת מנסה להביא אלטרנטיבה אמיתית ונרתע מדוברים מעפנים שלפני דקה היו כאילו עיתונאים, אגיד מה שנראה לי גם אם זה 'פוגע בי אישית' ואשאל כל דבר שנראה לי לנכון. לא חשוב אם מדובר בערוץ 12, 13 או 14. פיס אנד לאב", כתב זרובינסקי בחשבון הטוויטר שלו.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות