רוטשילד 10, תל אביב | הדמיה: סטודיו 84

רוטשילד 10: המלון השני של סיקס סנסס בישראל

המלון יפעל ב-11 הקומות הראשונות של פרויקט "רוטשילד 10", שבונה תדהר בשותפות עם יזם ההייטק זיו אבירם


רוטשילד 10, תל אביב | הדמיה: סטודיו 84
771

אחרי הריזורט בשחרות, רשת מלונות סיקס סנסס (Six Senses) בישראל תפתח את המלון השני שלה בארץ: "רוטשילד 10".  בוואלה דווח כי הפרויקט שמוקם בימים אלו בלב ליבה של תל אביב, בין הרחובות רוטשילד הרצל ולילינבלום, נבנה כחלק ממתחם היסטורי שכולל חמישה מבנים הסטוריים לשימור שנבנו בשנת 1909 כחלק מ-66 הבתים הראשונים של "אחוזת בית" – לימים תל אביב. הפרויקט משלב מלונאות, מגורים ומסחר וסך ההשקעה בו עומדת על כמיליארד שקלים.

על הפרויקט אמונה קבוצת תדהר והיזם מייסד מובילאי זיו אבירם, שחתמו עם סיקס סנסס על הסכם במסגרתו הקבוצה תנהל את המלון בפרויקט היוקרה "רוטשילד 10". מדובר במגדל בן 42 קומות על פינת רחובות הרצל, רוטשילד ולילנבלום: 11 קומותיו הראשונות יפעלו כמלון והיתר מיועדות למגורי יוקרה (כ-55 דירות + פנטהאוז). ביום חמישי האחרון חתמה תדהר עם מנכ"ל סיקס סנסס, נייל גייקובס, על הסכם הניהול שיכלול לצד המלון גם את ניהול מתחם המגורים במגדל, שדייריו ישלמו לה דמי ניהול ויוכלו ליהנות גם ממתקני המלון: בריכה על הגג, ספא, מסעדות ועוד.

ניל ג'ייקובס, מנכ"ל סיקס סנסס: "תל אביב היא אחת מהערים השוקקות ביותר בעולם היום. סיקס סנסס תל אביב מצטרפת למלונות העירוניים שלנו באיסטנבול ועם אתר שייפתח בקרוב ברומא, ואחריו בלונדון, בנגקוק, דובאי, ליסבון וקיוטו, כולם בשנתיים הקרובות. העסקה תלויה בקבלת אישורים רגולטוריים מקובלים".

מייסד מובילאי, זיו אבירם | צילום: אוהד רומנו

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות