אחד מבתיו של טדי שגיא ברחוב היוקרתי בהרצליה | צילום ארכיון: חדשות מה הלוז

מי צריך שכנים? טדי שגיא רכש את הוילה הסמוכה לביתו בהרצליה פיתוח ב-100 מיליון שקל

בגלובס דווח כי זו הווילה השלישית שרוכש שגיא ברחוב היוקרתי במדינה, רח' גלי תכלת בהרצליה בתוך 12 שנים. הליכי הרכישה בוצעו בחודשים האחרונים, תוך לקיחת משכנתא של 50 מיליון שקל


אחד מבתיו של טדי שגיא ברחוב היוקרתי בהרצליה | צילום ארכיון: חדשות מה הלוז
2065

אתר גלובס מדווח כי איש העסקים המיליארדר טדי שגיא השלים רכישת וילה ברחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח ב־100.8 מיליון שקל, ובכך הפך בתוך 12 שנים לבעלים של 3 וילות במקום. על פי גלובס, הנכס נמצא בגלי תכלת 56. מדובר בווילה בת 7 חדרים, כ־870 מ"ר, שבנויה על מגרש בן כדונם, וצמודה לו בריכת שחייה. הליכי הרכישה והרישום של הנכס בוצעו בחודשים האחרונים, ובנוסח הטאבו של הנכס רשומה משכנתא של 50 מיליון שקל שנלקחה מבנק לאומי.

רחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח, שנמצא ממש על קו המצוק שמעל הים, הוא לא גדול במיוחד וכולל בשטחו כשישים וילות. "העסקה הגבוהה ביותר שבוצעה ברחוב, ולמעשה בכלל על יחידת דיור בישראל, נרשמה ב־2020", מדווח עיתונאי 'גלובס' אריק מירובסקי ומוסיף, "כאשר שלדון אדלסון המנוח רכש את הווילה ששימשה כבית השגריר האמריקאי בגלי תכלת 40 ב־230.35 מיליון שקל. מדובר בנכס שאין כמותו: הוא משתרע על פני 4 חלקות בשטח כולל של כ־5 דונם, והוא עצמו כולל שטח בנוי של כ־1,000 מ"ר".

טדי שגיא הוא איש עסקים, יזם ואיל-הון ישראלי. מייסד החברות "פלייטק", שנמכרה תמורת כ-3.7 מיליארד דולר ו"סייפצ'ארג'", שנמכרה תמורת כ-900 מיליון דולר. בעל השליטה בחברת הנדל"ן הבריטית "לאב-טק" ובחברת הסייבר "קייפ טכנולוגיות". ביוני 2022 דירג אותו העיתון הכלכלי "TheMarker" במקום ה-11 ברשימת עשירי ישראל, עם הון של כ-6.1 מיליארד דולר. בנוסף, טדי שגיא מדורג ע"י המגזין האמריקאי "פורבס" במקום ה-482 ברשימת עשירי העולם, בעל הון עצמי מוערך של כ-5.4 מיליארד דולר. שגיא נודע גם בזכות מערכת יחסים מתוקשרת שהיתה לו בעבר עם הדוגמנית בר רפאלי.

ב-3 באוקטובר 2021, פורסם באמצעי התקשורת שבעת שהותו של שגיא בקפריסין, הוא שרד ניסיון התנקשות על ידי המאפיה הרוסית אך דובר ראש ממשלת ישראל דאז, מתן סידי, טען "בשם גורמי הביטחון" שניסיון ההתנקשות, שלא כוון אל שגיא, תוכנן על ידי איראן, כדי לפגוע באנשי עסקים ישראלים, ובדיווח מקפריסין נטען כי רשויות המדינה "לא מאמינות" כי איראן עמדה מאחורי ניסיון ההתנקשות.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות