- חדשות מה הלוז |
- 25/09/2024
בהמשך לסערות המתוקשרות שנקשרו לעו"ד אייל בסרגליק וגם ליו"ר לשכת עורכי הדין הנבחר האחרון, עו"ד אבי חימי, שאלנו את ChatGPT האם כל עורך דין זקוק שירות יחסי ציבור מקצועי ואילו משרדים מובילים את התחום
התשובה שקיבלנו ממערכת הבינה המלאכותית היא כן, עורך דין זקוק לשירות יחסי ציבור כדי לקדם את עצמו ואת מקצועו. יחסי ציבור משמעותם הקשרים והתקשורת שעורך הדין מתחיל ומתחזק עם כל מי שקשור למקצועות המשפט ומחוץ להם, כולל לקוחות נוכחיים ועתידיים, מקצוענים משפטיים אחרים, עורכי דין, עמותות מקצועיות, תקשורת וכו'.
עוד נמסר מהבינה המלאכותית כי שירותי יחסי ציבור עוזרים לעורך הדין לבנות מוניטין טוב יותר ולהציג את עצמו כמומחה בתחום שלו. זה עשוי לסייע לעורך הדין להשיג יותר לקוחות ולהגדיל את המשא ומתן שלו עם מקצוענים משפטיים אחרים. בנוסף, שירותי יחסי ציבור עוזרים לעורך הדין לבנות יחסי עבודה טובים עם אישי קשר מקצועיים ולהישאר מעודכן בכל התחומים המקצועיים והחברתיים הקשורים למקצוע שלו.
כדי לשווק משרד עורכי דין, יש מספר אפשרויות שאפשר לבחור בהן:
בחברת LawBuzz & Co מהמובילות בארץ בתחום יחסי ציבור לעורכי דין אומרים כי כל עורך/ת דין זקוק לחשיפה בתקשורת על מנת להבליט את הייחודיות שלו בתחום עיסוקו. הופעה תקשורתית יוצרת ביטחון אצל הלקוח שמדובר במשרד עורכי דין מקצועי, מוכר ומומחה בתחומו. כל משרד, לא משנה באיזה תחום או באיזה מיקום בארץ, יכול לקבל חשיפה תקשורתית ארצית או מקומית, חשיפה דיגיטלית וכד', כשעל התיק שלכם יעבוד עיתונאי אמיתי והכתבה תפורסם ככתבה חדשותית לאחר שכלי התקשרות הביע עניין אמיתי בסיפור אותו הוא מעוניין לשתף עם קוראיו/צופיו/מאזיניו.
הבעלים של המשרד הוא יבגני זרובינסקי, אחד מאנשי התקשורת והרשת המוכרים בישראל, ששימש בעבר יועץ תקשורת בלשכת עורכי הדין ומתארח באופן קבוע כפרשן בתוכניות הטלוויזיה והרדיו השונות.
לפרטים נוספים אודות LawBuzz & Co יחסי ציבור לעורכי דין ניתן למצוא באתר הרשמי https://www.lawbuzz.co.il
מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר