אילוסטרציה

עורך דין? אתה חייב משרד יחסי ציבור שילווה אותך

בהמשך לסערות המתוקשרות שנקשרו לעו"ד אייל בסרגליק וגם ליו"ר לשכת עורכי הדין הנבחר האחרון, עו"ד אבי חימי, שאלנו את ChatGPT האם כל עורך דין זקוק שירות יחסי ציבור מקצועי ואילו משרדים מובילים את התחום


אילוסטרציה
264

התשובה שקיבלנו ממערכת הבינה המלאכותית היא כן, עורך דין זקוק לשירות יחסי ציבור כדי לקדם את עצמו ואת מקצועו. יחסי ציבור משמעותם הקשרים והתקשורת שעורך הדין מתחיל ומתחזק עם כל מי שקשור למקצועות המשפט ומחוץ להם, כולל לקוחות נוכחיים ועתידיים, מקצוענים משפטיים אחרים, עורכי דין, עמותות מקצועיות, תקשורת וכו'.

עוד נמסר מהבינה המלאכותית כי שירותי יחסי ציבור עוזרים לעורך הדין לבנות מוניטין טוב יותר ולהציג את עצמו כמומחה בתחום שלו. זה עשוי לסייע לעורך הדין להשיג יותר לקוחות ולהגדיל את המשא ומתן שלו עם מקצוענים משפטיים אחרים. בנוסף, שירותי יחסי ציבור עוזרים לעורך הדין לבנות יחסי עבודה טובים עם אישי קשר מקצועיים ולהישאר מעודכן בכל התחומים המקצועיים והחברתיים הקשורים למקצוע שלו.

כדי לשווק משרד עורכי דין, יש מספר אפשרויות שאפשר לבחור בהן:

  1. פרסום באינטרנט – פרסום באינטרנט הוא דרך טובה להגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים. אפשר לפרסם פרטי המשרד והשירותים המקצועיים שהמשרד מציע, כולל באתרים של מודעות, באתרים מקצועיים לעורכי דין, ברשתות חברתיות וכו'.
  2. פעילות פירסום – פעילות פירסום, כמו פרסומות בעיתונות וכתיבת מאמרים מקצועיים, עשויות לסייע לך להגיע לקהל רחב ולהציג את המשרד כמומחה בתחומו.
  3. פעילות מקצועית – השתתפות בפעילות מקצועית כמו כנסים, ימי עיון ופעילות של ארגוני מקצועיים עשויים לסייע לך להציג את המשרד כמומחה בתחומו ולהכיר לקוחות פוטנציאליים.
  4. שירות יחסי ציבור בלי התקשורת, בין אם בעיתונות הכתובה, אתרי החדשות או בתוכניות הטלוויזיה שיציגו את עורך הדין כמומחה בתחומו.

בחברת LawBuzz & Co מהמובילות בארץ בתחום יחסי ציבור לעורכי דין אומרים כי כל עורך/ת דין זקוק לחשיפה בתקשורת על מנת להבליט את הייחודיות שלו בתחום עיסוקו. הופעה תקשורתית יוצרת ביטחון אצל הלקוח שמדובר במשרד עורכי דין מקצועי, מוכר ומומחה בתחומו. כל משרד, לא משנה באיזה תחום או באיזה מיקום בארץ, יכול לקבל חשיפה תקשורתית ארצית או מקומית, חשיפה דיגיטלית וכד', כשעל התיק שלכם יעבוד עיתונאי אמיתי והכתבה תפורסם ככתבה חדשותית לאחר שכלי התקשרות הביע עניין אמיתי בסיפור אותו הוא מעוניין לשתף עם קוראיו/צופיו/מאזיניו.

הבעלים של המשרד הוא יבגני זרובינסקי, אחד מאנשי התקשורת והרשת המוכרים בישראל, ששימש בעבר יועץ תקשורת בלשכת עורכי הדין ומתארח באופן קבוע כפרשן בתוכניות הטלוויזיה והרדיו השונות.

לפרטים נוספים אודות LawBuzz & Co יחסי ציבור לעורכי דין ניתן למצוא באתר הרשמי https://www.lawbuzz.co.il


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות