נטלי דדון

הפכנו לחברה מתייגת: או שאתם בצד שלהם או שאתם בצד שלנו

נטלי דדון בטור מיוחד למה הלוז דורשת שיתנו לה להיות מי שהיא בתנאים שלה


נטלי דדון
474

אני רוצה לדבר היום על תיוג, הפכנו לחברה מתייגת, הכל וכל אחד, זה מתחיל מהנושא החם מאוד, המדובר ביותר, האקוטי, שהוא הרפורמה המשפטית.

אז אתם בעד או נגד? לא, אל תתחילו לגמגם, בעד או נגד? או שאתם בצד שלהם, או שאתם בצד שלנו! אין אמצע, תחליטו! ואת, את בעד נשים או הרפורמה? את בעד דו קיום או שאת מצטלמת עם בן גביר?

תגידי, מה זה הבגד ים החושפני הזה? לא אמרת שאת לומדת תניא? חלאסססס! עלה לי!

אני דורשת שיתנו לי להיות מי שאני בתנאים שלי, שלא כל דבר יהיה שחור או לבן, כי האפור הוא הצבע השולט במקרה הזה, אני דורשת שיפנימו שלא הכל שטוח וברור!

אז עושה לכם סדר רגע ולא, לא מתנצלת על חצי סנטים שיש בי:

אני חושבת שקריטי לנו ולבטחון המדינה שלנו שתעבור פה רפורמה, אני חושבת שניתן לעשות בה מספר שינויים שלדעתי הלא מקצועית, הרוב המכריע של עם ישראל יוכלו להסכים עליהם אם רק נשב ונדבר במקום לתייג, אבל הכי חשוב לי, האחדות של העם שלי, כי מה לעשות, ההיסטוריה של העם היהודי מלאה באסונות שפקדו אותנו דווקא כשהיינו מפולגים ושסועים!

אני חושבת שחשוב שנחיה כאן יחד, אני מגיעה לאירוע שכולו דו קיום, אהבה ורצון לאחדות כי אני מאמינה גדולה בזה, אני גם חושבת שאיתמר בן גביר הוא אדם אוהב הארץ ושיש נושאים חשובים מאוד שהוא מקדם ולא, הוא לא שונא ערבים, הוא, ואני מניחה שכמוני הרוב המכריע של עם ישראל, שונאים מחבלים, רוצחים ואנשים שגורמים לחיים של כל הצדדים פה להיות נוראיים!

אני חושבת שמותר לי להאמין באלוהים מבלי שיחליטו לי מה ללבוש, איך ללבוש את זה ומתי ואיך לשמור על המצוות, אני מניחה שכמוני הרוב המכריע של עם ישראל חושב ומרגיש, בדיוק כמו אותה בחורה שהיתה עדה לפיגוע האחרון בדיזינגוף וסיפרה שהיא לא מאמינה גדולה אבל התפללה כל כך חזק לאלוהים, אף אחד לא דורש ממנה להפסיק ללבוש ביקיני, נכון? (ברור שדתיה וביקיני זה פחות😉)

ובואו רגע נסכם, הפלורליזם, זה שכולם נאבקים עליו עכשיו, הוא בדיוק זה, שוויון הזכויות וחופש הביטוי לקבוצות שונות בחברה, קיבלתם? שונות, כל אחד ואחת מאיתנו עשוי ממניפה עצומה של חוויות, היסטוריה, חינוך כזה או אחר, רגשות, עמדות, אופן חשיבה… אפשר לקבל שיש מנעד רחב, מניפה ושלא הכל שחור ולבן.

  • הכותבת היא נטלי דדון, דוגמנית, אשת טלוויזיה, כוכבת רשת ופעילה חברתית

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות