פרויקט HELLO תל אביב | הדמיה: באדיבות אורון נדל"ן

פרויקט היוקרה HELLO תל אביב יוצא לדרך : כמה תעלה לכם דירה?

שנים ארוכות של תכנון, קידום תכניות ועבודה אינטנסיבית מגיעות לשיאן, עם יציאתו לדרך של פרויקט היוקרה HELLO תל אביב של חברת אורון נדל"ן בדרך השלום • הפרויקט יכלול כ-590 דירות, שלב א', הכולל 172 דירות יוצא בימים אלה למכירת פריסייל


פרויקט HELLO תל אביב | הדמיה: באדיבות אורון נדל"ן
490

הכירו את HELLO תל אביב: פרויקט היוקרה של דרך השלום יוצא לדרך, וחברת אורון נדל"ן מפרסמת לראשונה את מחירי הפריסייל של הפרויקט.

פרויקטHELLO תל אביב נהנה ממיקום אטרקטיבי בגבול שבין תל אביב לגבעתיים ויאפשר לדיירים ולרוכשים החדשים ליהנות מבנייה חדשה ואיכותית במפרט יוקרתי, מפיתוח סביבתי וציבורי ברמה הגבוהה ביותר ומאיכות חיים אורבנית וקהילתית במתחם שיהווה מעין שכונה עצמאית על רצועת השלום. הפרויקט מתאפיין מתכנון אדריכלי בסטנדרט גבוה של משרד כנען שנהב אדריכלים, ובעיצובה המרהיב של המעצבת דנה אוברזון.

במסגרת הפרויקט שיבוצע בשני שלבים, ייהרסו הבניינים בדרך השלום 89-87 (שלב א') ו-101-93 (שלב ב'), ובמקומם ייבנו כ-590 דירות חדשות שישנו לחלוטין את פניה של רצועת השלום, אחת הכניסות המרכזיות לתל אביב.

בשלב הראשון של הפרויקט ייבנו 172 דירות בארבעה בניינים – שניים של 15 קומות לכיוון דרך השלום, ושניים של תשע קומות לכיוון רחוב עמישב. בשלב השני ייבנו כ-420 דירות.

שלב א' של הפרויקט, יוצא לדרך בימים אלה ובחברת אורון נדל"ן מכריזים על פריסייל, שיאפשר לרוכשים לרכוש דירת יוקרה במחירים אטרקטיביים במיוחד.
מחירה של דירת שלושה חדרים, בשטח של 82.7 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, תימכר במסגרת הפריסייל במחיר של החל 3.42 מיליון שקלים ובהנחה של כ-110 אלף שקלים ממחירה המלא; דירת ארבעה חדרים, בשטח של 100 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, תימכר במסגרת הפריסייל במחיר של החל מ-4.01 מיליון שקלים ובהנחה של כ135 אלף שקלים ממחירה המלא; דירת חמישה חדרים, בשטח של 118 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, תימכר כעת במחיר של החל מ-4.802 מיליון שקלים ובהנחה של כ-150 אלף שקלים ממחירה המלא.

דירות גן ודירות פנטהאוז יימכרו אף הן בפריסייל: דירת גן, שלושה חדרים, המשתרעת על שטח של 83 מ"ר + 100 מטר מרפסת, תימכר בפריסייל במחיר של החל מ-4.160 מיליון שקלים ובהנחה של כ-130 אלף שקלים ממחירה המלא; דירת פנטהאוז, חמישה חדרים, בשטח של 153.4 מ"ר + 49 מ"ר מרפסת, תימכר במחיר של החל מ-7.334 מיליון שקלים, ובהנחה של כ-230 אלף שקלים ממחירה המלא.

יצחק סער, סמנכ"ל השיווק באורון נדל"ן: "אורון נדל"ן גאה להוביל את מהפכת ההתחדשות העירונית על אחד הצירים המרכזיים של תל אביב-גבעתיים, ובכך לשפר הן את איכות החיים של דיירי הפרויקט והן את הנראות הכללית של רצועת השלום כולה. דרך השלום מהווה עורק תחבורה ראשי ומרכזי, ובעתיד תכלול נתיבי תחבורה ציבורית, שבילי אופניים, פארקים ומתחמי ציבור ומסחר. מתחם HELLO תל אביב עצמו יכלול את כל הפסיליטיז הנדרשים לטובת איכות חיים קהילתית בסטנדרט הגבוה ביותר, ויהווה מעין שכונה בפני עצמו. מדובר בהזדמנות נדל"נית אדירה, המאפשרת ליהנות מפרויקט יוקרה חדשני, שמעניק לרוכשים את כל הטוב שבתל אביב יחד עם הקהילתיות והשקט של גבעתיים".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות