אוניברסיטת חיפה / צילום: דוברות

אוניברסיטת חיפה לא אישרה לתא חד"ש לקיים עצרת ל"ציון הנכבה" בקמפוס

בהזמנה לעצרת שהופצה בין הסטודנטים נכתב, בין היתר: "השנה מציינים את יום הנכבה בנסיבות קשות ומורכבות… העם שלנו בעזה נתון במלחמה אכזרית, שגרמה למותם של עשרות אלפים מבני עמנו החפים מפשע… בואו להרים קול נגד המלחמה ולמען הצדק והשלום"


אוניברסיטת חיפה / צילום: דוברות
180

תא חד"ש באגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה תכנן לקיים מחר (שני) בצהריים עצרת לציון הנכבה, אולם מהאוניברסיטה נמסר, כי האירוע לא אושר על ידי ההנהלה, ולפיכך הוא גם לא יתקיים.

בהזמנה לעצרת שחולקה בין הסטודנטים נכתב: "השנה מציינים את יום הנכבה בנסיבות קשות ומורכבות, שכן המשך הנכבה מתגלה בבירור מוחלט. בעוד העם שלנו בעזה נתון במלחמה אכזרית, שגרמה למותם של עשרות אלפים מבני עמנו החפים מפשע, אלה שהוגרו בנכבה של 1948 לעזה וגורשו במלחמה זו לאזורים אחרים בעזה. לכן, לא ניתן להפריד בין הנכבה לבין המלחמה, ולהיפך. מאבק העם הפלסטיני נמשך".

ההזמנה לעצרת שהופצה בין הסטודנטים
ההזמנה לעצרת שהופצה בין הסטודנטים

עוד נכתב בהזמנה: "בעוד הדיכוי נמשך נגד האוכלוסייה הערבית, אי אפשר לעמוד מהצד מול המראות הטראגיים האלה שאנחנו חווים בכל הצירים… כאשר עליית הפאשיזם מהווה סכנה אמיתית גם לערבים וגם ליהודים, כאשר כוחות הימין נשענים על מדיניות אחת ויחידה שמטרתה לפגוע במה שנשאר משרידיה של הדמוקרטיה. אנו קוראים לסטודנטים ולסטודנטיות, למרצים ולמרצות, להצטרף לעצרת שמתנגדת לנכבה המתמשכת ולהרים קול נגד המלחמה ולמען הצדק והשלום".

העצרת הייתה אמורה להתקיים מחר בשעה 13:45 בכיכר הפעילות הציבורית ליד בית הסטודנט, אולם מהאוניברסיטה נמסר: "האוניברסיטה לא אישרה הפגנה בשטח הקמפוס, ולכן מובן מאליו שמחר לא תתקיים הפגנה".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות