חבר מועצת העיר חיפה, קיריל קארטניק | צילום: ראובן כהן

חבר מועצת העיר חיפה קיריל קארטניק ליהב: "החזר את החניה חינם לסטודנטים"

חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר הרשות לקליטה ועלייה, קיריל קארטניק, הגיש הצעה לסדר הקוראת להחזיר את הפטור מתשלום על חנייה לסטודנטים המתגוררים ולומדים במוסדות לימוד מוכרים בעיר


חבר מועצת העיר חיפה, קיריל קארטניק | צילום: ראובן כהן
58

עד שנת 2018, נהנו הסטודנטים תושבי חיפה מחנייה חינם, אך במסגרת הסכם קואליציוני בין ראשת העיר הקודמת, עינת קאליש-רותם, לסיעת הגמלאים, הועבר הפטור לקשישים. כעת, קארטניק מבקש לשנות את המדיניות במטרה לחזק את מעמד הצעירים בעיר.

על פי הדיווח של אתר חדשות חיפה והקריות, לדבריו, החזרת הפטור תתרום למאמצי העירייה לשמר את הצעירים לאחר סיום לימודיהם. "הסטודנטים הם העתיד של חיפה," אמר קארטניק. "כדי שהם יישארו ויהפכו את העיר למוקד משיכה לצעירים ואקדמאים, עלינו לספק להם תנאים טובים יותר, והחנייה היא חלק חשוב בכך."

במסגרת הצעתו, קארטניק מציע שסטודנטים המתגוררים ולומדים בחיפה יזכו לפטור מתשלום חנייה ברחבי העיר. "חנייה חינם היא צעד קטן אך משמעותי שמקל על חיי הסטודנטים ומשדר להם שאנו רוצים שהם יישארו בעיר," הוסיף.

ההצעה תידון בישיבות מועצת העיר לקראת שנת 2025, וצפויה לעורר עניין רב בקרב סטודנטים ותושבים המודעים לחשיבות שימור הקהילה הצעירה בעיר.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב (צילום: צבי רוגר)

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות