מטוס אל על | צילום: דוברות אל על

אירוע חריג בטיסת אל על מבנגקוק לתל אביב: נוסע נמצא במושבו ללא רוח חיים

מתנדב זק"א יוסף דורפמן שהיה על הטיסה: "צוות המטוס שהגיש את ארוחת הבוקר הבחין בנוסע, כבן 66, כשהוא יושב במקומו מחוסר הכרה. הצוות הרפואי במטוס קבעו את מותו. אני סייעתי לצוות. דאגנו לכבוד המת עד לנחיתת המטוס בשדה התעופה בנתב"ג"


מטוס אל על | צילום: דוברות אל על
144

אירוע חריג בטיסת אל על מבנגקוק לתל אביב: נוסע כבן 66 נמצא במושבו ללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה איבד את הכרתו במהלך הטיסה.

מדוברות זק"א נמסר הבוקר (ראשון): "במהלך הלילה, בטיסה שיצאה מיד בצאת השבת מבנגקוק לתל אביב, אחד הנוסעים, כבן 66, לא חש בטוב ואיבד את הכרתו במהלך הנסיעה. מותו נקבע במטוס. מתנדב זק"א, יוסף דורפמן, שהיה על הטיסה סייע לצוות הרפואי ודאג לכבוד המת".

דורפמן: "במהלך הטיסה אחד הנוסעים ניגש לצוות המטוס וציין שהוא לא חש בטוב. אחרי טיפול קצר ובדיקה, הוא שב למקומו להמשך הטיסה כשהוא מתהלך עצמאית. בהמשך, צוות המטוס שהגיש את ארוחת הבוקר הבחין באותו אדם, כשהוא יושב במקומו מחוסר הכרה. הם קראו לצוות הרפואי שעל המטוס. לאחר שהנוסעות שישבו לידו אם ובתה (שלא קשורות אליו) פינו את המושב, דייל ונוסע נוסף העבירו אותו לחלק האחורי של המטוס, ושם הצוות הרפואי קבעו את מותו. אני סייעתי לצוות. דאגנו לכבוד המת עד לנחיתת המטוס בשדה התעופה בנתב"ג".

בזק"א מציינים, כי זהו המקרה השני בשנה האחרונה שבה המתנדב יוסף דורפמן נדרש לטפל בכבוד המת במהלך טיסה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות