סמנכ"ל LawBuzz&CO, רועי לוי | צילום: איציק שי

"לקוחות לא מגיעים לעורך הדין הכי טוב – אלא לזה שהתקשורת הכתירה כמומחה"

כך אומר רועי לוי, סמנכ"ל LawBuzz&CO, המתמחה ביחסי ציבור ואסטרטגיה למשרדי עורכי דין, שבבעלות איש התקשורת יבגני זרובינסקי, ששימש בעבר כיועץ תקשורת בלשכת עורכי הדין והיום מטפל בלמעלה מ-60 משרדי עורכי דין בכל רחבי הארץ


סמנכ"ל LawBuzz&CO, רועי לוי | צילום: איציק שי
808

על פי כתבה שפורסמה באתר TheMarker, כמעט ב-80% מהידיעות בתקשורת הישראלית בשנים האחרונות מעורב איש יחסי ציבור. גם עורכי דין הבינו כי עליהם להיעזר בשירותים אלה על מנת לחשוף את פעילותם המקצועית. "בעבר משרדי עורכי דין, בעיקר הגדולים, התביישו להודות אפילו שהם נעזרים במשרד יחסי ציבור כדי לקדם את עצמם בתקשורת", אומר לוי, "אך היום הגישה הזו השתנתה מקצה לקצה והם הבינו שאין להם ברירה כי כך זה עובד".

"כיום, כשלקוח מחפש עורך דין שייצג אותו, בין אם כתובע או כנתבע,, הסיכוי שלו לגלות מי עורך הדין המקצועי ביותר הוא בלתי אפשרי", הוא מוסיף, "אז למי הוא יפנה? לעורך או עורכת הדין שהוא ראה בטלוויזיה, בעיתון, באתר חדשות או ששמע עליו במבזק החדשות ברדיו. גם לשכת עורכי הדין היום מקיימת הרצאות רבות בשיתוף אנשי יחסי ציבור, עיתונאים ומגישים בכירים. אגיד לך יותר מזה, היום עורכי הדין הבינו שהם לא יכולים לפנות לכל משרד יחסי ציבור או שיווק. בוא נגיד שמשרד שמטפל גם בקוסמטיקאית, לא מתאים לייחצן תיק משפטי של רשלנות רפואית או תיק פלילי, הם פשוט לא מבינים בדברים האלה".

"היתרון שלנו אלה הקשרים הקרובים של המשרד עם העיתונאים הבכירים בישראל וזה עוד את כל ההבדל", מסכם לוי.

משרד LawBuzz&CO בבעלות איש התקשורת יבגני זרובינסקי, שנבחר בעבר לאיש השנה ברשת על ידי מספר כלי תקשורת, לאחד האנשים המשפיעים בישראל על ידי מגזין THE MARKER, כוכב הרשת של השנה של פנאי פלוס ועוד.

יבגני זרובינסקי מתארח ב"יצאת צדיק"

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות